În ultimele două luni la nivelul primăriei Baciu s-au implementat unele măsuri de informatizare menite să ofere o gamă largă de servicii online contribuabililor din Comuna Baciu și nu numai.
S-au achiziționat o serie de programe și servicii care asigură securitatea și gestionarea eficientă a e-mailurilor instituției și a informațiilor transmise în mediul online între instituție și contribuabili sau cu alte instituții
Având în vedere prevederile Ordinului 3097 / 2016, Ordonanța Guvernului Nr. 38 / 2020, Hotărârea Guvernului Nr. 1235 din 06.12.2010, Ordinului Nr. 95 din 19.01.2011 Hotărârea Consiliului Local Nr. 20 din 08.04.2020 precum și prevederile dispoziției Nr. 95/2020 emisă de Viceprimarul cu Atribuții de Primar al Comunei Baciu, începând cu data de 20 Mai 2020 se pot realiza online următoarele servicii:
Taxe și Impozite
În ceea ce privește comunicarea cu compartimentul Impozite și Taxe vă rugăm să consultați pagina web a Primăriei Baciu www.primaria-baciu.ro secțiunea Taxe și Impozite Locale, subsecțiunea Impozite și Taxe Online disponibilă aici.
Odată îndeplinită procedura de comunicare online se pot trimite pe adresa de mail office@primariabaciu.ro toate declaratiile pentru Impozite și Taxe, de asemenea poate fi solicitat orice document (în condițiile legii) de la compartimentul Impozite și Taxe în format electronic.
Vă rugăm să citiți cu atenție procedura de COMUNICARE ACTE ADMINISTRATIVE PRIN MIJLOACE ELECTRONICE ȘI ALOCARE CREDENȚIALE GHISEUL.RO disponibilă pe pagina 2 a formularului DITL 010. Formularul DITL 010 se referă strict la comunicarea cu compartimentul Impozite și Taxe al primăriei Baciu.
Pentru orice nelămuriri vă stăm la dispoziție pe adresa de mail office@primariabaciu.ro sau secțiunea sesizari de pe site-ul www.primaria-baciu.ro