Știri și anunțuri

2021.10.14 - Întrerupere furnizarea apei potabile

Datorită unor avarii la rețeaua de apă potabilă, în data de 14.10.2021 se va întrerupe furnizarea apei potabile la consumatorii din perimetrul următoarelor străzi astfel:

Între orele 09:00 - 16:00

1. Loc. Baciu, str. Planetelor, str. Privighetorii între Transilvaniei și Magnoliei

Se vor executa lucrări de excavare la următoarele adrese:

1. Loc. Baciu, str. Privighetorii, nr. 7

14.10.2021
2021.09.30 - Întrerupere furnizarea apei potabile

Datorită unor varii la reteaua de apa potabilă, în data de 30.09.2021 se va întrerupe furnizarea apei potabile la consumatori din perimetrul următoarelor străzi:

  • Str. Viilor între str. Transilvaniei și str. Magnoliei
30.09.2021
2021.09.29 - Anunț încasare Impozite și Taxe în 30.09.2021

Dorim să vă aducem la cunoștință că în ultima zi a fiecărui trimestru (31 martie, 30 iunie, 30 septembrie și 31 decembrie) dacă acestea sunt zile lucrătoare, plata cu bani cash la casieria primăriei Baciu se poate face numai până la ora 11:00.

 

Plata prin mijloacele electronice se poate face în mod normal conform programului casieriei și non stop pe platforma dedicată din Sistemul electronic Național ( SNEP) disponibilă pe www.ghiseul.ro

29.09.2021
2021.09.15 - Întrerupere furnizarea apei potabile

Datorită unor avarii la rețeaua de apă potabilă Compania de Apă Someș SA va întrerupe furnizarea apei potabile la consumatori între orele 09:00 - 16:00 în loclaitățile: Popești, Corușu, Săliștea Nouă.

De asemenea se vor executa lucrări de excavare la următoarele adrese: 

  • Localitatea Popești, nr. 184
  • Str. Frunzisului, FN
  • Str. Trifoiului, nr. 14
15.09.2021
2021.09.13 - Informare privind Programul de acțiune pentru protecția apelor împotriva poluării cu nitrați proveniți din surse agricole

Prin prezenta vă informăm toți fermierii care dețin sau administrează exploatații agricole de pe raza unității administrativ teritoriale Comuna Baciu că în data de 03. August. 2021 a intrat în vigoare Ordinul comun al ministerului mediului, apelor și pădurilor și al Ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 333/165/2021 privind aprobarea Codului de bune practici agricole pentru protecția apelor împotriva poluării cu nitrați proveniți din surse agricole, precum și a Programului de acțiune pentru protecția apelor împotriva poluării cu nitrați proveniți din surse agricole. 

De asemenea vă aducem la cunoștiință faptul că în confromitate cu prevederile HG nr. 964/2000, modificat prin HG nr. 587/2021, prevederile Programului de acțiune pentru protecția apelor împotriva poluării cu nitrați proveniți din surse agricole devin obligatorii pentru toți fermieri în timp ce Codul de bune practici agricole pentru protecția apelor împotriva poluării cu nitrați proveniți din surse agricole conține în plus recomandări valoroase pentru fermieri. 

Documentele mai sus menționate se pot consulta pe pagina de internet https://apanoastra.ro/ 

15.09.2021
2021.09.02 - Întrerupere alimentare cu energie electrică în localitatea Corușu

Vă aducem la cunoștiință că în urma remedierilor unor puncte slabe și pentru a da curs unor lucrări care au drept scop îmbunătățirea serviciilor de furnizare a energiei electrice în data de 07.09.2021, între orele 9 - 13 se va întrerupe alimentarea cu enrgie electrică în localitatea Corușu, com. Baciu, fiind afectați consumatorii din zona de intrare în sat partea din stânga. 

Vă mulțumim pentru înțelegere!

02.09.2021
2021.08.20 - Modificarea programului de funcționare a Centrului de Vaccinare din Localitatea Baciu

Vă aducem la cunoștință faptul că începând cu data de 30.08.2021 centrul de vaccinare din cadrul căminului cultural Baciu va funcționa după următorul program:

Luni: 800 - 1800

Marți: 8:00 - 18:00

Miercuri: 800 - 1800

Joi :  Închis

Vineri: 800 - 1800

Sâmbătă: Închis

Duminică: 800 - 1800

Menționăm faptul că în perioada 26-29 August 2021 , Centrul de Vaccinare este închis.

Pentru programări în afara orelor de funcționare puteți să apelați numărul de telefon 0799 016 000

Vă mulțumim.

20.08.2021
19.08.2021 - Chestionar consultare publica în vederea elaborarii Strategiei de dezvoltare a serviciilor sociale din comuna Baciu

În vederea elaborarii Strategiei de Dezvoltare a Serviciilor Sociale din Comuna Baciu vă rugăm dacă doriți să completați chestionarul de mai jos. 

Vă mulțumim.

CHESTIONAR PRIVIND EVALUAREA NEVOILOR SOCIALE IN SECTORUL 6 | Direcţia  Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, Bucureşti

19.08.2021
2021.08.18 - Dezinsecție în localitatea Popești în data de 20.08.2021începând cu ora 21:30

Dorim să vă aducem la cunoștință că Vineri 20 August 2021 începând cu ora 21:30 se va efectua o procedură de dezinsecție în localitatea Popești pe traseul Pârâul Cireșului - Popești Vale - Hagău - Popesti deal până la cruce.

Vă recomandăm în data de Vineri 20 August 2021 intervalul orar 21:30 - 23:00 pe traseul menționat mai sus, să țineți ferestrele locuințelor închise. Substanța folosită nu este periculoasă pentru oameni și animale.

Substanța folosită la dezinsecție este avizată de ministerul sănătății iar societatea comercială care va efectua dezinsecția deține avizele DSP, DSV și documentele de calificare pentru perosnalul implicat în această acțiune.

Substanța folosită la intervenția de dezinsecție a drumurilor publice cu generatorul de ceață termică, este K-OTHRINE® EC 84.

Acesta este un insecticid concentrat care conține doi piretroizi sintetici combinați cu un agent sinergic. Esbiotrinul oferă un efect de șoc imediat, urmat de un knock-down consistent; deltametrinul este fotostabil și garantează o activitate de anihilare și control a dăunătorilor, având, de asemenea și o activitate reziduală bună, iar piperonil butoxid-ul îmbunătățește activitatea biocidă de contact, protejează ingredientele active atât împotriva degradării enzimatice, cât și ajută piretroizii să penetreze în corpul.

Caracteristica principală a K-OTHRINE® EC 84 este efectul său imediat rapid și letal combinat cu o activitate reziduală lungă (pentru aplicarile in interior).

Substanţe active: Deltamethrin 0,7 % Esbiotrin 0,7 % Piperonyl butoxide 7 %

K-OTHRINE® EC 84 oferă, de asemenea, un efect puternic de „flush-out”, de „extragere” a daunatorilor din ascunzisuri, prin urmare, este recomandat pentru controlul atât al insectelor zburătoare, cât și târâtoare.

Datorită compoziției sale speciale, K-OTHRINE® EC 84 are și un efect repelent, îndepărtând (ținând departe) insectele de suprafețele tratate și este foarte eficient împotriva insectelor dăunătoare rezistente la ingredientul comun activ sau formulele piretroide nesinergizate.

Timpi de acțiune: între 30 min și 24h.

Produsul poate fi utilizat pentru dezinsecțiile urbane de exterior, fie prin aplicare ULV, ceață caldă sau rece și atomizare, în zone urbane locuite, parcuri, curți, grădini, alte zone rezidențiale sau comerciale, în areale industriale sau ferme de animale și păsări.

Sistemul de dezinsecție folosit va fi Generatorul de Ceață Termică.

Generatorul de ceață termică montat pe vehicul dezintegrează soluția insecticidă în particule foarte mici cu un diametru de 15 µm. Este important să subliniem faptul că dacă insecticidul nu intră în contact cu insectele, ele nu vor muri! În procesul de combatere a insectelor este important ca particula pulverizată să intre în contact cu acestea. Probabilitatea ca particulele de insecticid pulverizate de generatoarele de ceață termică să intre în contact și să omoare insectele dăunătoare este mult mai mare în comparație cu generatoarele de ceață rece.

O proprietate importantă a generatorului de ceață termică este aceea că este alimentat cu benzină și este capabilă să efectueze pulverizarea cu diametre mici de microni prin intermediul motorului său cu jet de impulsuri. Insecticidul nu cade pe sol, deoarece generatorul de ceață termică transformă lichidul în vapori prin intermediul căldurii. Astfel, rata de contact cu insectele este mai mare, deoarece timpul de suspensie al particulelor de insecticid în aer este mult mai îndelungat. Insectele mor atunci când apare contactul. În plus, deoarece diametrul particulelor pulverizate variază între dimensiunile de 0-15 µm, acestea sunt capabile să ajungă oriunde prin derivare.

Pentru orice alte informații suplimentare ne puteți contacta pe mail office@primariabaciu.ro, secțiunea sesizează o problemă de pe site-ul www.primaria-baciu.ro sau la sediul Primăriei Baciu

18.08.2021
2021.07.29 - Anunț Trageri în Poligonul MAPN - UM.01463 POLIGONUL AUTOMATIZAT FLOREȘTI

 

Va aducem la cunoștintă că în zilele de; 05.08; 18.08; 24.08; 25.08; 26.08; 27.08; - 2021, se vor executa trageri cu diferite categorii de armament pe raza comunelor dumneavoastra. 
Pentru asigurarea securitatii și prevenirii accidentelor pe timpul tragerii și instructiei, prin grija dumneavoastra, se vor înștiinta satele, fermele, locurile izolate și proprietarii terenurilor aflate 'in zona de siguranta a Poligonului Florești ca, în perioada menționată, se interzice accesul oamenilor, animalelor, carutelor, atelajelor sau a altor categorii de utilaje și autovehicule în zona de siguranță delimitată de înalțimea dl. CIGA cu cota 614,9 - formele de teren cu cotele 601,4 - 580,1 dl. MORTONUSE cu cota 636,8 - forma de teren dl BATOR! cu cota 651,1 - dl. A CAST AILOR cu cota 506,0 - formele de teren cu cotele 491,1 , 476,6 - intersectia de drumuri care duce la podul de pe raul SOMEȘ din localitatea FLOREȘTI.
Pe perimetrul acestor zone militare restrictionate, se instalează posturi de paza, iar populatia este obligata sa execute avertizarile care se impun. 
Orice accident, 111 eventualitatea producerii lui, va fi pus 111 sarcina celor care 1ncalca aceste prevederi. 

29.07.2021
2021.05.10 program cu publicul modificat în data de 11.05.2021

Vă aducem la cunoștință că în data de 11.05.2021 programul cu publicul va fi doar până la ora 12:00 deoarece va avea loc o curățenie generală și dezinfecție în clădirea Primăriei Baciu. 

Vă mulțumim pentru înțelegere.

10.05.2021
2021.04.14 - Reciclare deșeuri DEEE(deșeuri de echipamente electrice și electronice)

BACIU  RECICLEAZĂ!!

Campanie de informare și colectare deșeuri de echipamente electrice și electronice

Curățenia de primăvară a început!

Scapă de aparatele electrice vechi sau stricate, și fă loc în casa ta pentru lucrurile cu adevărat importante!

SÂMBĂTĂ- 17 aprilie 2021

Cum puteți preda deșeurile electrice?

 Apelând 0755 406 406 pentru ridicarea de acasă- în intervalul orar 09.00 – 17.00

Completând formularul online: roecollect.ro/solicita-ridicare-deee- disponibil 24h/7zile

Predându-le direct echipajelor mobile care vor circula prin comună și localitățile aparținătoare

 

Organizatorii campaniei :  ECOLLECT VISION, Primăria BACIU

 

14.04.2021
2021.04.06 - Anunț luarea deciziei etapei de încadrare - pentru proiectul ETAPA I-DRUM TRANSREGIO FELEAC TR35–CENTURA METROPOLITANĂ - din cadrul proiectului general DRUM TRANSREGIO FELEAC TR35

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI CLUJ-NAPOCA

DIRECȚIA TEHNICĂ-SERVICIUL ADMINISTRARE CĂI PUBLICE

Calea Moţilor, nr. 3, 400001, Cluj-Napoca, tel: +40 264 592 301; fax: +40 264 599 329

www.primariaclujnapoca.ro | www.clujbusiness.ro | www.visitclujnapoca.ro

 

Nr.203214/441/30.03.2021

ANUNȚ

 

“CNAIR și MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către Agenția pentru Protecția Mediului Cluj în cadrul procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului (că necesită efectuarea evaluării impactului asupra mediului, a evaluării adecvate și evaluarea impactului asupra corpurilor de apă) pentru proiectul ETAPA I-DRUM TRANSREGIO FELEAC TR35–CENTURA METROPOLITANĂ - din cadrul proiectului general DRUM TRANSREGIO FELEAC TR35 pe teritoriul municipiului Cluj-Napoca; comuna Florești: satele Florești și Luna de Sus; comuna Gilău: sat Gilău; comuna Baciu: satele Baciu, Suceagu și Popești; comuna Apahida: satele Apahida, Sânnicoară și Subcoastă; comuna Feleacu: sat Feleacu; comuna Căpușu Mare: sat Căpușu Mare, județul Cluj.

Proiectul deciziei de încadrare și motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Cluj, Calea Dorobanților nr.99, la următoarea adresă de internet: www.apmcj.anpm.ro.

Publicul interesat poate înainta comentarii/observații la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a APM Cluj (www.apmcj.anpm.ro).

Publicul interesat poate depune propuneri în ceea ce privește conținutul raportului privind impactul asupra mediului pe mail la Agenția pentru Protecția Mediului Cluj, la adresa de mail: office@apmcj.anpm.ro precum și la următoarea adresă de internet: www.apmcj.anpm.ro, în termen de 10 zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a APM Cluj (www.apmcj.anpm.ro)”.

06.04.2021
2021.04.06 - Anunț Licitație Pășuni 2021

ACTUALIZARE ANUNȚ 23.04.2021 ora 08:43 -  Lotul nr. 16 Pasunea Husovegy din Suceagu in suprafata de 17,69 ha a fost scos din licitatie, din motive legate de situația Juridică a Terenului care fac imposibilă licitarea și încheierea contractului de închiriere.

ANUNȚ

          Primăria Comunei Baciu Jud. Cluj cu sediul în Loc. Baciu Aleea Nufărului Nr. 1 organizează licitație publică pentru închirierea pășunilor din domeniul public al Comunei Baciu.

          Licitația va avea loc Miercuri 28 Aprilie 2021 ora 1000. Înscrierea la licitație și plata garanției de participare la licitație se poate face până Marți 27 Aprilie  2021 ora 1200 . Caietul de sarcini și formularele necesare se pot ridica de la sediul Primăriei Baciu, Aleea Nufărului Nr. 1 , Loc. Baciu Jud. Cluj sau se poate descărca de pe site-ul  www.primaria-baciu.ro secțiunea știri și anunțuri.

          În caz de neadjudecare licitația se va relua peste o săptămână , în data de Miercuri 05.05.2021 ora 1000, termenul de depunere/completare a documentelor fiind de Marți  04.05.2021 ora 1200.

          Eventualele contestații se pot depune în maxim 24 ore de la adjudecare. 

                Informații suplimentare cu privire la această licitație se pot obține pe adresa de mail office@primariabaciu.ro sau la tel. 0264260314 ; 0264260355 persoana de contact , consilier Hedeș Mihai.

Documente Atașate:
1. Hotărârea Consiliului Local de aprobare a regulamentului de închiriere și a caietului de sarcini.

2. Caietul de Sarcini

3. Tabelul cu loturile scoase la Licitație

4. Documente Necesare 

5. model de adeverință de la Circumscripția Sanitar Veterinară.

 

23.04.2021
2021.03.29 - Anunț încasare Impozite și Taxe pentru anul 2021

Dorim să vă aducem la cunoștință că în ultima zi a fiecărui trimestru (31 martie, 30 iunie, 30 septembrie și 31 decembrie) dacă acestea sunt zile lucrătoare, plata cu bani cash la casieria primăriei Baciu se poate face numai până la ora 11:00.

Dorim de asemeneasă vă aducem la cunoștință că termenul de plată cu bonificație a impozitelor și taxelor locale pentru anul 2021 este de 31 Martie 2021.

Termenul de depunere a rapoartelor de reevaluare a clădirilor pentru Persoanele Juridice ( rezidentiale/nerezidențiale/mixte) și Persoanele Fizice care dețin clădiri nerezidentiale sau mixte este tot 31 Martie 2021.

Plata prin mijloacele electronice se poate face în mod normal conform programului casieriei și non stop pe platforma dedicată din Sistemul electronic Național ( SNEP) disponibilă pe www.ghiseul.ro

29.09.2021
2021.03.27 Noile măsuri stabilite de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Nr.50 din 27 Martie 2021

Având în vedere că rata de incidență a infectării cu COVID 19 este de 5,55/1000 de locuitori vă rugam să luați la cunoștință și să respectați noile măsuri stabilite de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Nr.50 din 27 Martie 2021 . Măsurile stabilite în această hotărâre se aplică începând cu ziua de Duminică 28 Martie 2021.

Vizualizează Hotărârea Nr. 50 din 27 Martie 2021

Vă mulțumim.

 

27.03.2021