Știri și anunțuri

2019.07.23 - Propunere de sistematizare a circulației în zona străzilor Jupiter, Neptun Galaxiei și Saturn din localitatea Baciu

Primăria Baciu porpune sistematizarea circulației în zona străzilor Jupiter, Neptun Galaxiei și Saturn din localitatea Baciu

în acest sens lansează spre dezbatere publică următoarele două propuneri:

Propunere semne de circulație  (click pentru a vedea schița propusă)

Propunere înființare trotuar nou (click pentru a vedea schița propusă)

- linia roșie reprezintă viitorul trotuar

- punctele verzi de pe linia roșie reprezintă porțiuni de trotuar care vor avea stâlpișori metalici pentru prevenirea parcării pe troruar.

Observațiile și propunerile dvs. se pot trimite pe mail primariabaciu@hotmail.com sau prin secțiunea trimite o sesizare de pe site-ul www.primaria-baciu.ro

07.23.2019
2019.07.17 - Acces restricționat în localitatea Popești (zona deal)

Primăria Baciu anunță că în data de 18 Iulie 2019 va fi blocat accesul în localitatea Popești ( zona deal) în dreptul imobilului cu Nr. 1Z în intervalul orar 09:00 - 15:00 pentru montarea unui tub de scurgere a apelor pluviale. 

Rugăm toți cetățeni să folosească în această perioadă ruta ocolitoare Valea Seacă - Hagău.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.

07.17.2019
2019.07.15 - COMUNICAT privind prevenirea răspândirii virusului Pestei Porcine Africane prin mijloacele de transport

DIRECTIA SANITARA VETERINARA ȘI PENTRU SIGURANȚA ALIMENTELOR CLUJ

COMUNICAT privind prevenirea răspândirii virusului Pestei Porcine Africane prin mijloacele de transport

A vand in vedere varful de sezon al raspandirii virusului PPA, se impun urmatoarele masuri, conform prevederilor Hotararii CNSSU nr.3/01.08.2018: 
Agentilor economici -Prevenirea raspandirii virusului PPA prin mijloacele de transport: 
-  Toate mașinile agricole, combinele, tractoarele, vor fi dezinfectate de catre proprietar/utilizator la ieșirile din tarlalele. 
- Toate mașinile/ vehiculele hipo folosite la incarcarea furajelor sau legumelor vor fi dezinfectate la ieșirea de pe terenul agricol. 
-Toate mașinile/ vehiculele hipo folosite la exploatarea padurilor aflate in zonele incluse in Partea III a Deciziei 709/2014/UE, vor fi dezinfectate pentru a preveni raspandirea virusului,
- Dezinfectia mijloacelor de transport se va efectua de catre personal instruit, cu mjloace de dezinfectare portabile ( ex: vermorel, atomizoare. etc.).
Gestionari fonduri cinegetice/vanatori -Eliminarea sursei virale reprezentata de carcasele mistretilor morti: 
Se vor face demersuri catre gestionarii fondurilor cinegetice in vederea intensificarii cautarii și eliminarii carcaselor de mistreti morti. 
Mijloacele de transport folosite pentru mistretii vanati sau pentru mistretii gasiti morti vor fi dezinfectate pentru a preveni raspandirea virusului. 
 

07.15.2019
2019.07.15 -Anunț Trageri în Poligonul MAPN - UM.01463 POLIGONUL AUTOMATIZAT FLOREȘTI

COMUNICAT MINISTERUL APĂRĂRII NAȚIONALE UM.01463 POLIGONUL AUTOMATIZAT FLOREȘTI

 

in zilele de : 17.07 ; 18.07 ; 19.07 ; 22.07 ; 23.07 ; 24.07 ; 25.07 ;  26.07 ; 29.07 ; 30.07 ; 31.07 -2019se  executa trageri in poligonul Florești Nord. 


Rugam atentionati cetatenii ca în aceste zile să nu intre in zona de siguranta a poligonului , la munca sau cu animalele la pascut . Zona de siguranta este delimitată de înaltimea dl. CIGA cu cota 614,9 - formele de teren cu cotele 601,4 - 580,1 dl. MORTONUSE cu cota 636,8 - forma de teren dl BATORI cu cota 651, 1 - dl. ACASTAILOR cu cota 506,0 - formele de teren cu cotele 491, 1 , 4 76,6 - intersectia de drumuri care duce la podul de pe raul SOMEȘ din localitatea FLORESTI . 
In caz de accidente"generate de nerespectarea măsurilor de siguiranță nu ne asumam raspunderea 

07.16.2019
11.07.2019 - Obligativitatea colectării selective la nivelul comunei Baciu

Incepand cu data de 01.07.2019 , conform modificarilor legislative introduse prin OUG NR.74/2018 ,pentru modificarea si completarea Legii nr .211/2011 priviind regimul deseurilor, a legii nr.249/2015 privind modaliatea de gestionare a ambalajelor si deseurilor de ambalaje si a OUG nr.196/2005 priviind fondul pentru mediu, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.31/2019 , suntem obligati sa implementam colectarea selectiva pe minim 4  fractii.

Pentru a îmbunătăți colectarea selectivă și a veni în sprijinul cetățenilor comunei Baciu s-au luat următoarele măsuri:

  Fractie umenda ( deseuri menajere) - se vor colecta în tomberoanele existente și în containerele cu această destinație.

  Pentru deseurile de hartie si carton se vor distribui saci de culoare albastra la locuințele individuale, locuințele colective urmând să colecteze acest tip de deșeu în containerul cu această destinație aferent Asociației de Proprietari

Se vor colecta în acest fel următoarele deșeuri:

  •     Ambalaje din hartie de la alimente
  •     Ambalaje din carton de la alimente (lapte, suc, bomboane etc.)
  •     Pungi de hartie
  •     Cutii si ambalaje din carton simplu sau ondulat
  •     Hartie de scris, hartie de ambalat
  •     Ziare , reviste,,carti si caiete

   Pentru deseurile de plastic si doze de aluminiu se vor distribui  saci de culoare galbena la locuințele individuale, locuințele colective urmând să colecteze acest tip de deșeu în containerul cu această destinație aferent Asociației de Proprietari

Se vor colecta în acest fel următoarele deșeuri:

  •     Recipiente de plastic pentru bauturi (PET) si cele ale produselor lactate
  •     Recipientele produselor cosmetice si detergentilor
  •     Caserole de plastic si polistiren, farfurii de plastic si pungi de plastic
  •     Pungi si folii de plastic folosite ca ambalaje
  •     Doze si ambalaje din aluminiu

     Pentru deseurile de sticla se vor distribui saci de culoare verde la locuințele individuale, locuințele colective urmând să colecteze acest tip de deșeu în containerul cu această destinație aferent Asociației de Proprietari

Se vor colecta în acest fel următoarele deșeuri:

  •    Sticla alba, maro si verde
  •    Borcane si sticle fara capac
  •    Cioburi de sticla
  •    Alte obiecte din sticla

    Ridicarea deseurilor de plastic si hârtie  se va efectua in ziua de marti a fiecarei saptamani.

     Deseurile de sticlă se vor ridica in ultima zi de vineri a fiecarei luni.

Distribuirea sacilor pentru colectare selectivă a deșeurilor va începe din data de 15.07.2019

La locuințele colective unde încă nu au fost amplasate gheene subterane de colectare selectivă se vor amplasa containere pentru a se putea face colectarea selectivă.

Deșeurile DDE ( deșeurile electronice și electrocasnice) se colectează la sediul SC Comunal Eco SRL din Baciu Str. Mică Nr. 2

Vă rugăm să dați dovadă de spirit civic și să nu amestecați deșeurile menajere cu cele selective. În cazul în care nu se ajunge la un procent de colectare selectivă de minim 40% în anul 2020 prețul plătit de către toți cetățenii comunei Baciu va înregistra o creștere semnificativă datorită sancțiunilor impuse de către Agenția Fondului de Mediu , și de către Uniunea Europeană.

Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare

07.11.2019
2019.06.20 Anunț Întrerupere alimentare cu Apă Localitatea Baciu Strada Magnoliei

Compania de apă Someș SA transmite următorul comunicat:

Datorita unor avarii la reteaua de apa potabila, in data de 20.06.2019 se va intrerupe furnizarea apei potabile la consurnatorii din perimetrul urmatoarelor strazi si/sau localitati astfel: 

Localitatea Baciu - str. Magnoliei

Se vor executa lucrari de excavare la urmatoarele adrese:

Localitatea Baciu -str. Magnoliei nr. 25

06.20.2019
2019.06.07 - Comunicat SDEE Transilvania Nord - Sucursala Cluj-Napoca

Comunicat transmis de către SDEE Transilvania Nord - Sucursala Cluj-Napoca

Prin prezenta vă informăm că este necesar a se interveni în instalațiile de LEA20 KV Baciu-Saliste1, existente in gestiunea COR MTJT Cluj 2, pentru a remedia unele puncte slabe și pentru a da curs unor lucrari, care au drept scop imbunatatirea serviciilor furnizate catre consumatori, respectiv prevenirea avariilor pe liniile de 20 KV si reducerea timpilor de realimentare a consumatorilor. 

În acest sens va comunicam faptul că din cauza examenelor naționale, pauza de tensiune anuntata pentru data de 19. 06.2019 se reprogrameaza pentru data de 02.07.2019 intre orele 9-16 se va intrerupe alimentarea cu energie electrică în com. Baciu, sat Mera, sat Radaia, sat Suceagu, fiind afectati consumatorii pe urmatoarele strazi: 

- loc. Mera, integral

-loc. Rădaia, integral 

-loc. Suceagu, integral

În acest sens va comunicăm faptul ca din cauza examenelor naționale, pauza de tensiune anuntata pentru data de 20.06.2019 se reprogrameaza pentru data de 27.06.2019 intre orele 10-13 -se va intrerupe alimentarea cu energie electrica in com, Baciu, sat Popestl Vale, fiind afectati consumatoril pe urmatoarele strazi: 

- Com. Baciu, sat Popesti Vale, integral.

 

06.07.2019
2019.06.07 - Sprijin pentru angajarea tinerilor în agricultură, acvacultură și industria alimentară

În Monitorul Oficial nr. 420 din 29 mai 2019 a fost publicată Hotărârea de Guvern nr. 325/23.05.2019, prin care au fost stabilite Normele de aplicare a Legii nr. 336/2018 - privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria alimentară.

Prin lege s-a stabilit că angajatorii care activează în agricultură, acvacultură şi industria alimentară vor primi lunar, timp de un an, un sprijin financiar pentru fiecare loc de muncă cu normă întreagă nou-creat pe care vor angaja tineri sub 40 de ani, cu condiția să creeze minim două astfel de noi locuri de muncă în firma pe care o administrează, pe care să la păstreze minim 12 luni.

Sprijinul este diferențiat în funcție de pregătirea profesională a tinerilor angajați, astfel:

- 1.000 lei pentru persoanele cu studii superioare de specialitate în domeniul agricol, acvacultură şi/sau industrie alimentară;

- 750 lei pentru persoanele cu studii medii de specialitate, precum şi cursuri de formare profesională de scurtă durată în domeniul agricol, al acvaculturii şi/sau industriei alimentare;

- 500 lei pentru persoanele fără studii.

Pentru a putea beneficia de sprijin, angajatorii trebuie să se înregistreze în Program la direcțiile pentru agricultură și dezvoltare județene din toată țara până cel târziu pe 31 decembrie 2020.

În plus, și angajații vor beneficia de scutirea de la plata impozitului pe venit aferent salariului brut stabilit potrivit contractului de muncă încheiat în cadrul Programului.

Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească tinerii care doresc să se angajeze în condițiile acestui Program sunt următoarele:

- să nu mai fi beneficiat anterior de un alt sprijin la încheierea unui contract de muncă pentru prima angajare;

- să nu fi avut un contract de muncă cu același angajator cu cel puțin 12 luni înaintea angajării prin prezentul Program.

 

Cei interesați se pot adresa pentru informații suplimentare responsabilei de acest Program din cadrul DAJ Cluj, d-na. David Maria, tel. 0264-443441, clădirea Casa Agronomului, sau la secretariatul DAJ Cluj din str. Fagului nr. 17, tel. 0264-591752.

06.07.2019
2019.06.07 - Anunț Trageri în Poligonul MAPN - UM.01463 POLIGONUL AUTOMATIZAT FLOREȘTI

COMUNICAT MINISTERUL APĂRĂRII NAȚIONALE UM.01463 POLIGONUL AUTOMATIZAT FLOREȘTI

În zilele de : 07.06 ; 10.06 ; 11.06 ; 12.06 ; 13.06 ; 14.06 ; 18.06 ;  19.06 ; 20.06 ; 21.06 ; 24.06 ; 25.06 ; 26.06 ; 27.06 ; 28.06 - 2019 se  executa trageri in poligonul Florești Nord. 


Rugam atentionati cetatenii ca în aceste zile să nu intre in zona de siguranta a poligonului , la munca sau cu animalele la pascut . Zona de siguranta este delimitată de înaltimea dl. CIGA cu cota 614,9 - formele de teren cu cotele 601,4 - 580,1 dl. MORTONUSE cu cota 636,8 - forma de teren dl BA TORI cu cota 651, 1 - dl. ACASTAILOR cu cota 506,0 - formele de teren cu cotele 491, 1 , 4 76,6 - intersectia de drumuri care duce la podul de pe raul SOME$ din localitatea FLORESTI . 
In caz de accidente"generate de nerespectarea măsurilor de siguiranță nu ne asumam raspunderea 

07.16.2019
2019.06.04 - Comunicat SDEE Transilvania Nord - Sucursala Cluj-Napoca

Comunicat transmis de către SDEE Transilvania Nord - Sucursala Cluj-Napoca

Prin prezenta vă informăm că este necesar a se interveni în instalațiile de LEA20 KV Baciu-Saliste1, existente in gestiunea COR MTJT Cluj 2, pentru a remedia unele puncte slabe și pentru a da curs unor lucrari, care au drept scop imbunatatirea serviciilor furnizate catre consumatori, respectiv prevenirea avariilor pe liniile de 20 KV si reducerea timpilor de realimentare a consumatorilor. 
În acest sens vă comunicăm că din data de 19.06.2019, intre orele 9-16, se va intrerupe alimentarea cu energie electrica in loc. Mera, loc. Radaia, loc. Suceagu fiind afectați consumatorii pe urmatoarele Străzi: 

- loc. Mera, integral

-loc. Rădaia, integral 

-loc. Suceagu, integral

De asemenea va comunicam ca din data de 20.06.2019, intre orele 10-13, se va întrerupe alimentarea cu energie electrica in com. Baciu fiind afectati consumatorii pe urmatoarele strazi : 

- com. Baciu, sat Popești Vale, integral.

Totodată vă informăm că pauzele de tensiune programate pot fi consultate pe canalele media Radio lmpuls, ziarul Ziua de Cluj (impreuna cu editia sa electronica www.ziuadecj.ro) si website-ul SDEE Tr.Nord www.edtn.ro -Sucursala Cluj -Napoca - lucrari program ate, cu 14 zile, respectiv 2 zile înainte de executarea lucrarii (pauza de tenslune). 

Vă multumim pentru intelegere!

06.04.2019
2019.05.10 - Anunț privind organizarea unei licitații publice în vederea închirierii pășunilor Comunale din Comuna Baciu

ANUNȚ

 

       Primăria Comunei Baciu Jud. Cluj cu sediul în Loc. Baciu Aleea Nufărului Nr. 1 organizează licitație publică pentru închirierea pășunilor proprietate privată a Comunei Baciu

 

       Licitația va avea loc Miercuri 22.05.2019 ora 1000. Înscrierea la licitație și plata garanției de participare la licitație se poate face până Luni 20 Mai 2019 ora 1200. Caietul de sarcini și formularele necesare se pot ridica de la sediul Primăriei Baciu, Aleea Nufărului Nr. 1 , Loc. Baciu Jud. Cluj sau se poate descărca de pe site-ul www.primaria-baciu.ro secțiunea știri și anunțuri.

 

       În caz de neadjudecare licitația se va relua peste o săptămână , în data de 29.05.2019 ora 1000, termenul de depunere/completare a documentelor fiind de 27.05.2019 ora 1200.

 

Anunț

Caiet de Sarcini

Tabel cu pășunile scoase la Licitație

Documente Necesare la Dosar

Model Adeverință - Direcția Sanitar Veterinară

HOTARAREA nr. 20 din 23.03.2017 privind aprobarea unor masuri in vederea organizarii modului de folosire și exploatare a pajiștilor comunale aflate in proprietatea Comunei Baciu 

05.10.2019
2019.04.05 Anunț - Decizia etapei  de încadrare fără evaluarea impactului asupra mediului- Construire rețea de canalizare și stație  de  epurare  în localitatea Suceagu , comuna Baciu, județul Cluj.

Comuna  Baciu  în  calitate  de  titular  anunță  publicul  interesat  asupra  luării  deciziei  etapei  de încadrare fără evaluarea impactului asupra mediului de  catre  APM  Cluj,  îcadrul  procedurilor  de evaluare a impactului asupra mediului pentru Construire rețea de canalizare și stație  de  epurare  în localitatea Suceagu , comuna Baciu, județul Cluj. Proiectul deciziei de încadrare și motivele care o fundamentează pot fi consultate  la  sediul  APM  Cluj,  Calea  Dorobanților  nr.  99,  în  zilele  de  Luni-Joi, între orele 9.00-16.00, vineri între orele 9.00-14.00, precum și la următoarea adresă de internet  http://apmci.an m.ro. Publicul interesat poate înainta comentarii / observații la  proiectul  deciziei  de încadrare   În termen de 5  zile  de la data  publicării  prezentului  anunț,  pâna  la data de 10.04.2019".

04.05.2019
14.03.2019 ÎN ATENȚIA PERSOANELOR JURIDICE

În urma unei verificări a compartimentului Impozite și Taxe, s-a constatat că mulți agenți economici încă nu au efectuat/depus rapoartele de reevaluare a clădirilor la 31.12.2018. În conformitate cu Art.460 alin 6 din Codul Fiscal ( Legea 227 / 2015) aveți obligativitatea de a efectua reevaluarea clădirilor odată la trei ani. Vă rugăm să verificați cât mai repede dacă aveți nevoie de reevaluare la clădiri pentru anul 2018 în cazul în care nu depuneți reevaluarea până la data de 31.03.2019 cota la care se calculează impozitul pe clădiri va rămâne la 5% din valoarea de impunere a clădirii.

03.14.2019
Anunț important privind depunerea cererilor unice de plată APIA 2019.

Luni 25 Februarie 2019 ora 0900 la sediul primăriei Baciu în Sala de Ședințe, va avea loc o întâlnire de informare privind declarația pentru subvențiile A.P.I.A 2019.

 

 

02.22.2019
17.01.2019 - ANUNȚ privind ocuparea prin transfer la cerere a unei funcții publice de execuție vacante în cadrul aparatului de specialitate al primarului

Descarcă Anunțul

ANUNȚ

privind ocuparea prin transfer la cerere a unei funcții publice de execuție vacante în cadrul aparatului de specialitate al primarului

                Primăria comunei Baciu, în temeiul prevederilor ari . 87 alin. (1 ) lit. c), alin. (2) lit. c) și art. 90 alin. ( 1 ) lit. b), alin. (2), (5)(7) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, (r2), cu modificările și completările ulterioare și ale art.148 și 149 alin. (1)-(5) din Hotărârea Guvernului nr. 611 / 2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, anunță ocuparea unei funcții publice de execuție vacante, prin transfer Ia cerere.

 

Compartimentul Asistență socială și medicină Școlară

  1. Consilier, clada I, grad profesional superior (1 post)

- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență

- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de minim 7 ani

 

                Funcționarii publici interesați vor depune, în termen de 20 de zile de la data afisării anunțului la sediul Primăriei comunei Baciu, loc. Baciu, str. Aleea Nufărului, nr.1, com. Baciu, jud. Cluj,, respectiv în perioada 17.01.-05.02.2019, următoarele documente:

  1. Cererea de transfer
  2. Curriculum vitae
  3. Copia actului de identitate
  4. Copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
  5. Copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice
  6. O adeverință eliberată de către instituția angajatoare care să ateste calitatea de angajat și funcția pe care o ocupă în prezent

Copiile actelor prevăzute la literele c) – e) vor fi prezentate în copii legalizate sau ănsoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comunei Baciu, dl. Pripon Ioan, iar celelalte documente se vor depune în original.

În situația în care vor fi depuse mai multe cereri de transfer pentru aceeași funcție publică de execuție vacantă, Primăria comunei Baciu va organiza un interviu cu funcționarii publici solicitanți, în temeiul prevederilor art.149 alin. (5) din H.G. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare, data, ora și locul susținerii interviului fiind aduse la cunoștința acestora.

În cazul în care există un singur funcționar public înscris pentru ocuparea prin transfer la cerere a postului vacant, acesta este declarat admis, aprobându-i-se solicitarea de transfer la cerere de către conducerea Primăriei.

Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0740188996, în intervalul orar 08:00 – 12:00 de luni până vineri.

Publicat azi, 17.01.2019, la sediul Primăriei comunei Baciu și pe site-ul www.primaria-baciu.ro

01.17.2019
16.01.2019 Program cu publicul în ziua de Sâmbătă 19 Ianuarie 2019

 

Vă anunțăm că în ziua de Sâmbătă 19 Ianuarie 2019 primăria Baciu va avea program cu publicul în intervalul orar 07:30 - 13:00

 

 

01.16.2019